tisdag, januari 22

Är det någon som läser?

För alla er som läser eller inte läser min blogg så kan jag berätta att det inte hänt något speciellt den senaste veckan. Ändå kände jag mig så nöjd och glad på söndag kväll. Jag kan inte säga varför. Kanske för att jag hade en slapp helg hemma med familjen (som alla jobbade mer eller mindre). Gosade med katterna och kollade skidskytte. broderade och hälsade på mormor och morfar. Besökte farmors grav. Plockade med mig lite saker från mitt gamla rum. Alltid kul att ta med fler saker till lägenheten.
Jag letade också fram lite påskpynt som fick följa med. Om jag inte åker hem mer innan påsk så behöver jag inte sakna pynt. Kanske jag måste plocka bort allt julpynt innan dess?

Och hur mycket längtar jag inte till skidskytte-vm? Vilken helg! Guld OCH silver av Ferry och silver av AKO. Välförtjänt och efterlängtat för dem båda.
Helst skulle jag vilja vara ledig hela wm-veckan för att inte riskera att missa någonting, men det finns ju radio. jag behöver kanske inte ta in så många patienter heller.....

Inga kommentarer: