torsdag, april 17

kommer jag att sätta mig på nålen?

I tisdags var det baby-fika på jobbet. Alla samlades för att med stora ögon och leenden upp till öronen se på lilla bebisen. Hon var väldigt söt, det var hon. Och väldigt tyst. Trots att en del av "tanterna" försökte väcka henne ocht trots att det var rätt så mycket prat i rummet så fortsatte hon sova, ett litet gnäll sedan sov hon igen.

I förrgår tappade jag min broderinål i soffan. Och den försvann! Någonstans djupt inne i något veck finns den väl kvar men då måste jag nog skruva isär soffan för att få tag i den. Så jag letade fram en nål från syskrinet. Och bröt av den! Riktigt dålig kvalitet på den. Så nu har jag tagit nålen som följde med det förra broderiet och hoppas att den får vara kvar ett tag.

2 patienter kvar för dagen. Imorgon är det fredag. Då ska jag hem till mamma och gå igenom deklarationen. I can't wait.

Inga kommentarer: