lördag, september 27

Spådam, kristallkula eller kommer det att lösa sig?

I stället för att äta lunch har jag nu chattat med mina systrar och fixat lite internetgrejer i över en timme. Kanske jag ska göra något annat en stund?

Till exempel fundera på vad jag ska göra när året är slut. Eventuellt har jag jobb tom januari men där tar det slut. Ska jag flytta (troligen), jobba, plugga, bo i Sverige eller i nåt annat land? Hur ska jag kunna ta såna beslut? Finns det någon som har en kristallkula som kan ge mig ett svar?

1 kommentar:

elenor sa...

Personligen tycker jag det är askoolt att du inte vet vad du gör till våren: det betyder ju spännande och möjligheter. Småpirret i magen är ju en bekräftelse på att en lever = bra grejer. En beslutsmall jag brukar applicera på allt i tid och otid är: ba gört + gambla = årna säj! Sök alla jobb och grejer du hittar - det går ju att tacka nej sen. Hittar du nåt krejsi du får för dig att vilja göra, satsa och doitt!!