söndag, oktober 5

Trasiga ben

Träningsläger i helgen.
Pass 1, löpning- Väldigt fuktigt i luften. För högt utgångstempo för mig så jag hängde med typ 20 minuter sedan tappade jag kontakten med klungan (50+ gubbe, två 15 åriga pojkar och Maria). Kom ikapp när det var vattenpaus men tappade snabbt igen. Totalt sprang jag i 1 timme och 12 minuter vilket är nästan 30 min längre än jag har sprungit de senaste 5-6 åren. Plågsamt men bra med ett långt pass.
Pass 2, orientering- Blött men utan regn, kul och lagom jobbigt. Men väldigt ont i benen.
Pass 3, backe- Stavgång och skidhopp i vattentornsbacken. Väldigt ont i benen innan och sjukt ont efteråt. Nu även ont i ryggen och trött i armarna.

Eftersom vi inte hade något cykelställ hemma kunde vi inte vara med på sista passet men eftersom det ösregnade och benen skrek av smärta vid minsta ansträngning (typ) så kändes det inte så lockande.

Jag tar bilen till jobbet imorgon. Och hissen upp. Och ner.

Inga kommentarer: