söndag, december 28

julen är över

Jag har inte suttit vid en dator på över en vecka, så mycket har hänt sedan sist.

Många dagar med fika, mat, fika, godis och mera fika.
På julafton blev det några paket också. Bland annat en pannlampa (för mörkerkörning på skidor), en pannkakslagg, en tavla, en stektermometer, en matberedare och hela boxen med alla sex and the city-avsnitt. Vi har sett 10 avsnitt redan (även pappa).

Det blev ingen mellandags-shopping. Jag gick på stan en sväng men köpte inget. Eller jo förresten, ett armbandsur som inte var på rea.

Det har inte blivit så mycket skidåkning som det borde men på onsdag åker jag hem igen så innan jag börjar jobba 5:e januari så ska det nog bli några mil till.

Nu är det 2 dagar kvar att jobba på vårdcentralen. Inte så många patienter inbokade men det är en del remisser som ska besvaras också ska jag byta kontor. 5:e januari börjar jag mitt nya vikariat på avd 16.

(beklagar att jag inte kan bjuda på några bilder men kameran är kvar hemma)

Inga kommentarer: