torsdag, februari 26

Bloggtips

I dag är det dags för skidstafett för damerna och det kan nog bli en medalj om vi får ha lite flyt för en gångs skull. Om formen är ok hos Anna och Britta så kan det rentav bli silver.
För alla skidnördar så kan jag tipsa om www.skidpepp.se för vidare teorier och tankar om allt vad skidor innebär. Extra kul att följa nu under vm.
Även vinterstudions blogg är värd att tipsa om. Pops och Hård kan minsann skoja till det :-). vinterstudion.worldpress.com

Och för alla som är nyfikna på mitt Gotlandsäventyr så kan jag lova att jag kommer att använda bloggen regelbundet för att uppdatera nära och kära. Bilder, tankar och allt sånt som passar så bra på en blogg.

I eftermiddag bjuder jag på tårta på jobbet. I kväll är det middag på Valvet med alla kollegor för att avtacka chefen. Sedan åker jag med bilen full hem till Västanå för att packa om lite.
I morgon bitti drar vi söderut mot Dalarna. Nu är det nära!!

Inga kommentarer: