söndag, maj 10

städdag

Den här helgen är nog den lugnaste sedan jag kom till Visby, förutom helgen efter magsjukan förstås.
jag och Emilia hade planerat att grilla igår kväll. Men hon jobbade över och var så trött att jag faktiskt inte såg henne på hela kvällen. Så jag värmde kycklingen i ugnen i stället och åt framför tv:n. Kollade på Babben & Co och tog ett glas vin.
När jag blev ensam framför tv:n typ kl 21 så tog jag fram sex and the city-boxen, en påse popcorn och kollade tre avsnitt.
Klockan blev nog halv två innan jag stängde datorn så jag har tagit sovmorgon idag också. Nu när jag har kollat mailen och alla bloggar ska jag städa mitt rum. Förhoppningsvis försvinner molnen sedan så att jag kan åka på en cykeltur i eftermiddag. Men det behövs verkligen städas så nu kör jag igång!

Inga kommentarer: