söndag, juli 12

Helgvila

En sommarvecka i Visby:

Måndag: födelsedag och flyttstädning- nykter
Tisdag: Wallers, G:a Masters
Onsdag: Kallbadhuset, Middag på Hamnplan 5
Torsdag: Middag på Trädgårn
Fredag: Kallis, Wallers
Lördag: Middag på Nunnan
Söndag: nykter

Skönt faktiskt att vila upp sig på helgen :-). Veckorna brukar inte se ut så här men Anna hade en kompis här på besök och Marmeladorkestern spelade på Kallis....


Igår skulle jag åkt till Stånga men orkade inte ta mig för helt enkelt. Så det blev lite shopping istället. På eftermiddagen låg jag på sängen och läste och sedan blev det middag med Anna och hennes mamma och bror på Nunnan. Gick hem och sov klockan elva.

Idag har jag promenerat runt, fikat och läst. Cyklat en timme. Besökt domkyrkan. Suttit halva kvällen i solen med en bok, på en halvt avskild plats med visby-utsikt.

Nu är jag utvilad och redo för en ny vecka!

1 kommentar: