fredag, juli 24

hoppas jag vann mycket :-)

Tyvärr blev det inget Alcazar onsdags. Vi gick till Hamnplan och väntade, men halv elva orkade vi inte längre. Vi kände oss gamla, trötta och väldigt vuxna när vi gick hem för att sova, för att orka kliva upp och jobba på morgonen. Tydligen hade de inte spelat förrän tidigast tolv så det hade inte funkat alls att stanna och se. Synd...

Igår var jag och Anna på trav med henns arbetskamrater. Det var kul. Jag har ju jobbat en del med att sälja trav-spel men inte varit på trav i vuxen ålder, minns att jag var med mormor för mååånga år sedan. Jag spelade i två lopp och vann i det ena. Jag ska hämta vinsten idag, hoppas på storkovan för det är väldigt tomt på kontot nu.

I morgon kommer Hanna äntligen tillbaka till ön. Jag ska möta henne på flyget med flagga och fanfarer :-)

Inga kommentarer: