måndag, juli 6

Hurra vad bra!

Ännu en fantastisk helg har passerat.

När jag kom tillbaka till stan efter lite umgänge med fd arbetkollegorna i lördags blev det presentutdelning.
Av mina goda vänner fick jag Caroline af Ugglas skiva, signerad till Sonja. Ett träarmband som jag tittat på när jag gått på stan med Hanna en gång. Och en fin Gotlandsmugg (mest för att jag sagt att jag har sjukt mycket muggar och koppar hemma).
Anna som fyller år helgen som kommer fick en Wisby Klosteröl, ett tillhörande glas och en mugg från krukmakeriet.

Resten av kvällen blev kanonbra. Vi dansade till stängningsdags på munken och svetten den rann.

I söndags morse åkte Hanna norrut för tre veckors semester :-(. Jag och Anna kollade på ett litet gårdshus som hon och Hanna ska hyra till hösten. Sedan brunchade vi och latade oss i Almedalen. Jag hann sedan med att baka födelsedagsfika innan vi kom på att vi skulle gå på bio och se Ice Age 3. Den var riktigt kul, fastän det var svenskt tal.

Som om inte helgen var nog så fyller jag år idag! Hurra för mig!

2 kommentarer:

Sofia sa...

nå... vad har du fått mer idag? :-D

sonja sa...

en blomma på jobbet och många sms