lördag, september 5

Fest med jobbet

Igår var det fredag igen. Känns som att veckan bara försvunnit. Ändå har jag mest väntat hela veckan på at Orsa ska ringa men icke....

Tog friskvård och sprang en stund igår innan jag gick på middag med sjukhuskollegorna och några andra. Ingrid har gått i pension och det skålade vi för. Det var en trevlig fest, lugn men väldigt kul. Efteråt gick jag och Hanna till munken, tog en drink och dansade lite. Halvbra musik och halvlite folk, men ok.

Idag tog jag sovmorgon och läste ut en bok till frukost: Sommardöden av Mons Kallentoft, läskigt bra deckare. Rekommenderas.

Efter avslutad frukost var det dags för fika på stan med Hanna. Åt en jättegod äppelkaka på Gula Huset.

Handlade bakgrejer på Torgkassen och nu har jag fixat 37 syltkakor och en plåt med brownies. Om 2 veckor är det dags för tidernas bästa avslutningsfika då jag ska ta farväl av jobben i Visby och i Hemse.

1 kommentar:

ragnar sa...

smarrit!