onsdag, september 23

halva veckan passerat redan

Hur känns det att vara hemma igen?
Svar: sådär. Har ju inte bott hemma sedan jag gick i högstadiet. Inte heller varit arbetslös sedan dess. Men samtidigt är det skönt att vara hemma ett tag och att ha lite ledigt. Bara det inte blir långvarigt....

Tiden går fort fastän man inte har jobbar jag märkt.
I måndags var det en inte så spännande resdag.
I tisdags åkte jag till stan. Besökte arbetsförmedlingen, köpte ramar till mig och målarfärg till mamma. Lämnade mitt nummer på fiket i Husum. Sedan spenderade jag kvällen i Kasa.

Idag har jag inte fått så mycket gjort. Har flyttat runt mina saker i olika lådor, men det är fortfarande ett kaos i rummet. Har kokat marmelad på havtorn som jag hade med mig från Gotland. En halv burk blev det av 250 gram :-)

Nu sitter jag ensam framför tv:n och datorn. Har nyss ätit en s.k rest-pytt med potatis, kalkon och lite grönt.

Imorgon blir det biltvätt och någon slags lösning på kaoset med alla prylar.

Inga kommentarer: