fredag, september 25

hurra hurra!

Jag som varit så irriterad på att de aldrig ringt från Orsa. Typ 3,5 vecka sedan intervju, kändes inte som att chansen var så stor att jag skulle få det. Väntade mig ett brev på posten med ett nej tack. Och så ringer hon plötsligt i morse och erbjuder mig jobbet!

Så nu har jag en vecka på mig att ordna lägenhet och packa ihop alla grejer som ska med ner till Dalarna. Spännande värre. Kan bli ett riktigt kul jobb tror jag, helt nytt för mig. En riktig utmaning.

Kändes också hur bra som helst att avboka jobb-coach info på arbetsförmedlingen :-). 2 veckor arbetslöshet var lagom för mig.

Nu ska jag åka till Husum och hämta lillasyster och den kidnappade hunden som kommer med bussen. Sedan blir det tårta för att fira!

2 kommentarer:

IMariaS sa...

Du har alltid haft ett jäkla flyt, även nu i lågkonjunktur =)

Katarina sa...

Åh, grattis! :D Vad roligt!