onsdag, oktober 28

planera kan man ju göra men....

Hade planerat att ge blod igår men det blev inget pga en liten teknikalitet som jag inte tänkt på.
Hade också trott att jag hade en tid på arbetsförmedlingen efter jobbmötet i Mora, men det var visst om en månad.

Så istället för blodgivning blev det en kopp te på Kaffestugan i Mora i väntan på mötet och istället för arbetsförmedlingen blev det storhandling på ÖB och Willys. Bagaget fullt med konserver och bra-å-ha-mat. Knappt jag fick plats med allt i frys, kyl och skafferi men nu finns det mat så det räcker länge.

Igår kväll blev det äntligen spinning igen. Nu ska jag köpa kort på Korpen och spinna 2 ggr/vecka förutom skidåkning och annat. Är det tänkt....

Idag ska jag istället gå på Pilates och eventuellt på premiären av Michael Jackson-filmen. Hoppas bara jag kan få med mig nån, annars går jag själv. Den filmen ska jag bara se, så är det

Inga kommentarer: