lördag, oktober 31

så vackert

Bastuscen med Magnus utan tröja :-)


Orsasjön, Bäcka

Gammelgården i Våmhus


Försök till självporträtt vid Österdalälven


Igår var det tjejernas kväll i Leksand och när Martin, Andreas och Mikael drog igång sin show
skrek alla på samma gång. Lite kul att uppleva faktiskt :-).
Och showen var bra. Både rolig, snygg koreografi, snygga män och bra sång. Roligast var när Martin och Andreas gestaltade dansscenen i Dirty Dancing. Andreas var Baby i en vit klänning
:-) så söt

Fin fin dag i dalarna idag. Solsken och säkert 10 grader varmt som mest. Tog en tur med bilen och njöt av vacker natur. Stannade bland annat till vid Bäcka, Våmhus gammelgård och Zorns Gopsmor och fikade en Larz-Kristersbakelse i Älvdalen.

När jag kom hem snörde jag på mig löparskorna och sprang upp till elljusspåret och testade den långa rundan, 3.4km. Blev en skapligt lång tur på 55 min innan jag var hemma igen.

Smarrig middag: nudlar med räkor och en Wisby Klosteröl.

Nu väntar slappande med tv och kanske lite chips.

Inga kommentarer: