torsdag, november 12

snart snart.......

Helgen jag var hemma hade de den första skidtävlingen på Grönklitt. Ingen naturlig snö förstås men vad gör det? Huvudsaken det går att åka några varv på kilometersslingan :-)
Så i helgen ska jag putsa och valla skidorna och sedan utvärdera hur mycket träningsvärk jag ska få efter första passet i år. Det brukar kännas.

Ska också baka mer bröd i helgen och ev köpa någon julklapp.

Det är ju inte helg än men man kan ju alltid planera :-)

På jobbet händer inte så mycket. Idag ska jag gå till två avdelningar på Orsagården och inventera vilka hjälpmedel de boende har på sina rum. Spännande.
Jo, vi har äntligen fått arbetskläder. Jackorna var sjuukt stora, förhoppningsvis går det att byta annars får min hänga i en garderob. Helt omöjligt att jag skulle visa mig i den. Byxor och tröjor satt helt ok. Det känns riktigt bra att ha lite färgglada kläder som ser proffsiga ut. Och äntligen ha benficka igen :-)

2 kommentarer:

Jens sa...

Vad ska du baka för bröd denna gång?

Anonym sa...

LÄGG GÄRNA IN EN BILD PÅ DINA NYA FINA ARBETSKLÄDER//mAGGAN