fredag, december 11

halka inte, kolla på julkalendern i stället

Ett litet tips: halka inte på isfläckar. Det kan innebära tre skruvar i foten.

För sjukgymnastkollegan Anja blev det så. För mig innebär det att jag går upp på heltid och jobbar för två. Och får lite mindre semester över jul och nyår.

I övrigt under veckan har det spelats en hel del yatzy. Tror jag har vunnit flest gånger. Igår bowlade vi och tyvärr förlorade jag två av tre spel, och air-hockey. Inte bra.

Ikväll är det final i Idol. Och imorrn drar vi österut mot Uppsala.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag läste att du har talang för varpa. Kul! Vad sägs om att göra ett försök att bli champion i varpa?
Nyfiken? Du kan maila prodel@hotmail.com om du är intresserad.

MVH Peter

sonja sa...

Lite nybörjartur skulle jag tro att det var, men jag har bara spelat en gång så skicklig vet jag inte precis. Knappast någon champion.

Anonym sa...

Uppsala??!!! Hello! Isolerad super syster kräver uppdatering!