lördag, april 24

Nu är det säkrat







I torsdags efter fortbildningsdagen i Falun åkte jag och tittade på Dalhalla. Det var lite svårt att se pga planket men men, nu har jag varit där. Stort var det i alla fall.
Idag har jag ordnat med nät till balkongen. Så nu törs jag lämna Sussie obevakad där. Äntligen sa vi båda.
I onsdags lyckades jag glömma att inta vatten under dagen så efter 45 minuter på cykel och skidgympans uppvärmning tog det stopp. Första steget i intervallen så högg det som knivar i båda låren och jag kunde inte gå. De andra bara försvann och jag försökte halta efter. Resten av träningen undvek jag allt som hade med ben att göra. Men att ta sig upp och ner från liggunderlaget var en pina.
Som tur var så har det gått över fort. Lite voltarensalva och lite vila. Igår tog jag långpromenad och idag har jag sprungit. Det är inte hundra men snart så.
Tur det för imorgon väntar Orsasjön igen :-)

Inga kommentarer: