lördag, maj 8

har torkat kattspya idag :-)

Igår var jag och Anja i Falun på en utbildningsdag om träning efter benprotes. Otroligt bra, kunskaper som kan användas även på andra patienter. Jag träffar ju inte protespatienter särskilt ofta men kanske i framtiden.

När jag kom hem var jag rätt så rastlös efter en hel dag sittande, så det belv en promenad på över 1,5 timme.

Idag har jag besök Rättvik. Jag och Sussie. Hon var inte så glad åt att åka bil så långt. Hon mådde lite illa. Men på hemvägen gick det superbra, då sov hon.
Besöket i Rättvik var rätt så kort, dels pga Sussie i bilen och dels pga att trång marknad med samma samma samma inte var så lockande idag. Köpte dock ett plåtställ och en mjukglass. Gick ut på den väääldigt långa långbryggan (över 600 m).
Sedan en springtur. Och lite pyssel med att göra piroger.

Men nu är jag sysslolös. Kanske ska se några avsnitt sex and the city, det funkar alltid.

Inga kommentarer: