tisdag, november 2

det viktigaste är inte vem som vann....

Oj så mycket som har hänt på en vecka.

Jag har varit på arbetsintervju i Särna, en håla i norra Dalarnas skogar. Trevlig arbetsplats men ack så långt från samhället......

Lilla familjen kom på besök och hade med sig lill-kusin, istället för lill-Sofia :-). Vi geggade oss ut i skogen och tittade på forsande vatten, fikade, bowlade och åt. Och satsade x antal tio-slantar på air-hockey. Ingen vann :-) Men kul hade vi.

Nu har lilla hunden åkt hem till sin mamma så nu får Sussie lite mer uppmärksamhet igen vilket hon gillar.

Igår hade vi skidträning med nya grupperna. Kul med nya lite äldre barn. Martin ska vara borta 2 veckor så nu är det jag som blir head coach :-)
Har också beställt en ful Orsa sk-mössa och en snygg men dyr Orsa sk-jacka. Det ska ju synas att man är head coach :-)

2 kommentarer:

Fiskarn sa...

nog tycker jag du kan berätta som vann på allt ;-) Jag lovar att inte skryta.

Anonym sa...

jag vet att det var Ragnar som vann Yatsy