tisdag, juni 28

lediga dagar

Inflyttningen gick bra och vi har fått hyffsat ordning på allt. Förutom uteförrådet, där fattas en hylla. Och ordning.
Mycket saker blev det. Men är det något jag lärt mig av min kloka mor så är det hur man packar och organiserar så att saker får plats :-)
Igår kväll satt jag med loppisgrejer i olika högar omkring mig på golvet. Jag prismärkte och sorterade. Ska boka plats på loppis snart så vi blir av med lite onödigheter. Någon som vill köpa en kaffebryggare?

Jag hade lite tid att pyssla eftersom Jens hade maratonfiskepass. Började efter jobbet (7-18) och kom hem kl 3.30 (han är ledig idag). Helt galet. I helgen är vi båda lediga. Kanske ska vi hinna fiska lite då. Fiska på riktigt alltså och ta hem något att äta.

Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbade midsommardagen. Då ska vi ordna hylla till förrådet, köpa dator och titta på ringar. Ungefär så.

Inga kommentarer: