söndag, juli 10

Födelsens dag :-)

Jo jag har minnsann fyllt år ja. Och fick finfrämmande på storcykel. Jobbigt var det innan jag fick veta vad som var så hemligt. Men det var värt våndan. Mina planer gick ju i stöpet helt. Jag hade glömt tina laxen jag tänkte ångkoka, hade inga jordgubbar hemma till cheesecaken jag skulle ägna kvällen åt att göra.....Det fick bli middag på stan helt enkelt. En hyffsat bra grekisk restaurang, som även hade efterrätt.

Cheesecaken gjorde vi i torsdags, istället för att orka åka till Järvsö och springa Hambojogggen....Bad och fika kändes roligare då. Börjar bli lite less på den goda kakan som aldrig tar slut.

Igår hade jag ett bord på en loppis och hoppades bli av med en hel del. Jag blev av med en del. Fick ihop ca 300kr, fick ont i fötterna eftersom jag glömde stol, hunger pga att jag glömde gaffel till salladen och röd urringning pga att jag glömde solskydd. Jag hade med mig paraply :-)

I veckan har vi också hämtat ut våra fina ringar :-) Bild kommer snart.

Inga kommentarer: