fredag, oktober 14

pubkväll

Arbetsveckan är slut igen. Huj vad fort det går.
Ikväll ska jag träffa folk från cykelklubben på pubkväll. Spännande.

Jag har inte så många planer för helgen. Jag ska såklart baka bröd och cykla. Eventuellt även baka någon kaka. Njuta av nya tapeter ska jag inte. Umgås med Jens ska jag inte (jobbar som en tok just nu). Ut och festa ska jag inte (när gjorde jag det senast? i Östersund kanske).

Kanske får jag något broderi på posten som jag kan pyssla med i helgen.

Känns ju ganska skönt att inte ha några måsten också. Det blir vad det blir. Huvudsaken det blir sovmorgon.

Måste bara få säga också att det är jäkligt kallt att cykla på morgonen nu. Både benen och fingrarna tycker det. Inte ens skidhandskarna duger. Kanske lobster eller skinnvantarna, men då är risken att jag inte kan växla eller bromsa...

Inga kommentarer: