tisdag, december 13

Lucia idag!

Läänge sedan jag prioriterade bloggen kan man säga. Uppdatering i korthet:

Har varit en helg på Storsätra fjällhotell i Grövelsjön med jobbet. Trevligt. Badade badtunna, rullade i snön (2 cm), fjällvandrade lite, lärde mig grunderna i Lindyhop och åt julbord.
Har också varit på Landstingsfest i Sandviken. Trevligt. Åt julbord och diggade Di Leva.
Har blivit HLR-S instruktör. Jo ra.
Har julbakat i massor. Är nu uppe i tre sorters skorpor, knäck och kokkostoppar. Kvarstår vörtbröd.
Har ätit ett tredje julbord på Växbo krog. Klart bäst. Trevligt sällskap i form av blivande hyresvärdarna.

Imorgon ska vi julpyssla och äta gröt på jobbet. Mysigt ska det bli :-)

Maria-info
Fredag: 60min spinning
Lördag: 60 min Nordic Power
Söndag: vila
Måndag: 30min Box, 30min crosstrainer
Tisdag: 30min crosstrainer, 60min step up
+ 3 timmar promenad

2 kommentarer:

Sofia sa...

far ni hem över julhelgen?

sonja sa...

Vi åker hem 23 dec, på eftermiddagen. Jag stannar i 2 veckor. Jens åker ner på annandagen och jobbar mellandagsveckan, sedan kommer han upp till nyår och stannar 1 v.