onsdag, maj 16

känner mig sliten..

I måndags var det vilodag eftersom det var så långt och slitigt pass i söndags. Igår däremot gick jag på power rocket yoga. Det kändes minnsann i kroppen att det var några veckor sedan. Och idag känner jag mig sliten igen. Så det får nog bli vilodag idag också... Kanske en promenad om solen håller sig kvar till kvällen.

Igår hade man som sagt namnsdag och jag firade mig själv med god mat (inte varje dag jag lagar mat nu för tiden eftersom Jens jobbar kväll så det var lyxigt bara det). Grön ärtsoppa med en klick kesella och rostade frön. Åt på altanen där det faktiskt var varmt och skönt. Efter yogan bjöd jag på bakelse- drömrulltårta med banan. Supergod. Pga min tidsprist så var den inte hembakt men god ändå.

Pga tidsbrist äter vi nu lingongrova, hu! Kanske Maria kan baka åt mig i helgen? :-)

1 kommentar:

Sofia sa...

Mamma bakade filmjölkslimpor till mig i veckan :-) mumsigt gott..