söndag, maj 6

myshelgen är slut...



I helgen har jag myst med söta Märta. Vi somnade i soffan i går kväll och två morgnar har vi slumrat tillsammans i sängen innan frukostdags. Underbart. Att min Mivitotal sport hade samma färg som Märtas nr2 var inte lika mysigt. Jesper tyckte visserligen det...
Helgen i övrigt fylldes med ett besök på Mackmyra destilleri (luktade unk= whiskey..), besök på Ikea (glödlampor, värmeljus, badrumsmatta mm), besök på Valbo galleria (margerithaglas, cykelbyxor, örhängen). I lördagskväll blev det fetaostfylld kyckling lindad med bacon, klyftpotatis och sallad. Efterrätt egen glasstrut.
Idag har jag cyklat 6,4 mil i blåst. På slutet riktigt trött på motvinden. Har också planterat om tomaterna igen, ändrat om basilikaplantorna (och slängt massor av båda) och planterat om några gamla blommor.

Veckan var inte så spännande. Träning och jobb som vanligt. Det som stack ut var den lediga dagen och afterwork i torsdags. Trevligt båda två.


I veckan ska jag till Uppsala på strokenätverk. Förhoppningsvis givande.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Men Sonja... Hon hade så snygga kläder hela helgen och du tar en bild då hon ha endast blöja....

sonja sa...

jag vet, jag glömde ju typ att ta kort på henne. Tog kanske 3-4st på hela helgen...