tisdag, maj 29

Nu närmar det sig...

Inte långt kvar nu till den fruktade men också väldigt spännande starten i Vätternrundan. Förra veckan och även lite veckan innan har jag haft besvär med mitt vänstra knä. Fått ont när jag cyklat men även i andra lägen, i fredags t.o.m när jag gick på stan. Inte smärta men det kändes att det var överansträngt (min diagnos). Så det blev väldigt lite träning i slutet av veckan och i söndags cyklade jag 10 mil utan smärta så nu är nog knät återställt.
Har dock fortfarande känning i min slitna hälsena och den nytillkomna värken i vä tumled. Inget som hindrar träning men kanske inte heller tål >12 timmar på cykel. Vilket det som sagt snart är dags för.

På lördag provar jag formen lite på Siljan Runt, "bara" 16 mil. I spöregn som det ser ut nu....

IMAG0189

I värmen i söndags jobbade jag med att få ihop denna. Dörrarna lämnade jag till Jens som fixade det igår.

IMAG0187

Fixade även med rabarber i värmen.

IMAG0186
Gullungen :-)

Inga kommentarer: