onsdag, september 5

snörvel..

Idag blir det vilodag nr 3... Och det blir troligen några till också. Nu har förkylningen flyttat sig till näsan. Jag snorar och kraxar mig. Bra vecka att vara ensam hemma på kvällarna, då får man harkla sig och kraxa som man vill utan att någon blir äcklad :-)

Idag slipper jag smitta enr några patienter. Ska till Gävle på sista föreläsningen i strokekompetensbeviset. Lite drygt att åka till Gävle för 2 timmars föreläsning. Pga tågtider är jag inte tillbaka i Bollnäs förrän 15.15. Det positiva är en timme i stan (prova nya gymskor kanske) och att vi snart är klara, bara provet kvar sedan.

Igår gjorde jag lite ärenden efter jobbet. Råkade då fynda en fåtölj, en bröllopsdagspresent och en julklapp. Hittade inte lampan som mamma önskade dock.

IMAG0293

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har Sussie fått en ny plats?

sonja sa...

Självklart, hon var först. Men Nisse har också legat där.