torsdag, oktober 4

så himla fullt upp

Ja, den här veckan har varit galen. På jobbet visste jag att det skulle bli lite extra eftersom jag jobbar för två men det har varit fler nya strokepatienter än vanligt. Utöver det ska jag vara handledare 4 veckor framåt och hålla i utbildning i barn-HLR.

Dessutom har vi haft bilen på verkstaden 2 dagar. Och Jens jobbar kväll. Dvs vi har skjutsat varande, jag har åt buss mm.

Trots en körig vecka blir det inte vila än. Imorgon kväll ska jag träna första passet på Bollnäs ess, ett träningskonvent som är i helgen. Börjar lugnt med bara ett pass på fredag för att fortsätta med 5 pass på lördag. Efter den träningsdagen blir det After training på Scandic.

På söndag kanske jag hinner träffa Jens :-)

Har förresten beställt diplom, tröja och jacka nu :-) Hi hi!

Softshelljacka "Slazenger",Finns i färgerna svart,röd eller lime.
Hoodtröja i kraftig kvalitet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till klassikern, glöm inte att vila det gillar vi i norrland