söndag, november 18

Veckan har innehållit jobb och träning som vanligt. Gillar verkligen pulssystemet på spinningen. Vore kul att prova det på typ step eller något annat också. Jag provar nu med inställningen maxpuls 205. Vet inte om jag har riktigt så högt. I fredags körde jag järnet och kom som mest upp i 88% av max. Borde jag inte ha kommit lite högre?? Kanske inte har den formen...

Idag fick det bli en timme på spinningcykeln i vardagsrummet. Provade att läsa deckare samtidigt och det funkade faktiskt :-)
Annars har jag i helgen svurit åt symaskinen (jävla trassel hela tiden... blev bättre när jag rengjorde och gullade med den lite) och till slut fållat diskhanddukar och byxor. Jobbade i går, på kvällen skjutsade och hämtade jag Jens på fest. 

Julen närmar sig och jag har köpt en hyacint och broderat klart julgransmattan. Har också lampor till en adventsgran. Svårare att fixa en gran....

Inga kommentarer: