tisdag, juni 17

Slut på semestern, börja jobba!

Andra veckan i Norrland kom Jens och vi besökte Jonna, Astrid, Rut och Tuva (Ted sov). Avslutade veckan med tapas i Gideåbacka.
En hemmadag med trädgårdspyssel och sedan har det dags för mig att jobba.

Elsa visade sitt missnöje genom att vakna kl4 i måndags och inte vilja somna om. Så jag klev upp löjligt tidigt (egentid med fifty shades, inte så dumt..). Elsa och Jens somnade när jag åt frukost.
Flexade in 6:30. Supertrött hela dagen och typ 200 mail att gå igenom. Men det var kul att vara tillbaka, jag kom in i alla system och kände att jag hade koll. Kul att alla blev glada att se mig tillbaka också :). Slutade tidigare eftersom det var lugnt och åkte till byggmax och dollarstore. När jag kom hem satte vi upp barngrinden och jag fixade en dörrstopp.

I morse vaknade jag samma tid som jag igår började... Utvilad i alla fall :)
Slutade tidigare ändå och köpte fika eftersom Olle och Yvonne kom på besök på sin resa mot Dalarna.
Efter det en kort löprunda för att komma tillbaka till träningen.

Inga kommentarer: