onsdag, juli 16

Tapetmästarna...

I helgen har vi tapetserat det lilla rummet. Jens tyckte att jag skulle göra det eftersom han var dålig och jag aldrig har gjort det... På arga-snickaren- vis så satte jag en väldigt optimistisk tid på 5 timmar. Började i lördags morse och igår kväll blev vi klara. Första våden försökte jag göra själv, den slet jag ner. Sedan hjälptes vi åt och vi är hyffsat nöjda med resultatet.
Hörn, dörröppningen mm gick bra. Krångligast var att avsluta, då tapeten skulle mötas. Men det blev helt ok och kommer att täckas av eldosa och gardinstång iaf :)

I helgen har vi plågat Elsa med amningsfria nätter. Vi plågas lika mycket av att vara vakna och lyssna på skriket... Får se hur vi gör i natt när det finns de i huset som ska sova.
Ny sover hon med mig i bilen :)

Inga kommentarer: