torsdag, februari 21

Mera sport!

Tänk att jag jobbar så hårt att jag inte har tid att blogga på arbetstid! Nu utnyttjar jag telefontiden...:-)

Nu är sportvilan efter skidkytte-vm över. Dags för nya medaljchanser. I kväll är det GE-galan med många svenska världsstjärnor. I helgen är det längdskidor med bla Kalla. Spännande som alltid.

Igår förmiddag gick jag in i en vägg av kraftlöshet. Jag bara suckade och kände mig seg i minst två timmar. På eftermiddagen släppte det och jag kunde jobba i kapp det jag borde gjort på förmiddagen. När jag väl gick hem kände jag mig nöjd med mitt dagsverk. Idag tror jag att eftermiddagen kommer att gå väldigt snabbt. 6 egna patienter och min kollegas grupp på 8 personer. Jag blir svettig bara jag tänker på det. Men jag mjukstartar dagen med lite bloggande och ett segt personalmöte. Som belöning i kväll blir det street-dance, GE-galan och kanske en semla (de tar aldrig slut!).

Inga kommentarer: