söndag, februari 3

På ett ben nedför backen



Småkall, fuktig och blåsig lördag. Inte precis perfekt väder för att vara utomhus och kolla på skidsport, men trots det så begav jag mig till Hallstabacken för att kolla på internationell alpintävling för handikappade. För dagen slalom. Slalom på ett ben, utan syn och i sitski bla. Häftigt att kolla på tyckte jag och förmodligen de 5-6 andra i publiken. Fler var det nämligen inte. Synd tycker jag.

Om några veckor är det internationell längdskidåkningstävling för handikappade på Hallsta. Jag tänker kolla. Kanske någon annan också.


Igår kväll var det semla framför tv:n hos en kompis. Trevligt.


Just nu håller jag på att jäsa min pizzadeg. Lyxpizza ska det bli: parmaskinka, mozzarella och ruccola. mmmmmm Som belöning för att jag städat och tvättat så bra i helgen. Och för att jag har träningsvärk och ont i halsen.

Inga kommentarer: