torsdag, maj 22

veckoplanering

Jag är en sån som vill ha lite koll på vad jag ska göra imorgon. Jag gör inte matschema längre men jag bokar in veckans pass på jocks och följer ofta planen. I måndags upptäckte jag att det var nytt schema. Jag satt på motionscykeln och väntade på ett muskel-pass. Då såg jag instruktören för body balance. Det är tur att jag bor nära, jag fick springa men jag hann precis hämta mattan...

Den här veckan har jag inte bara ett nytt schema att planera efter. Det är ju Eurovision också. Jag erkänner att jag har anpassat min planering lite efter detta spektakel. Det är trots allt lite roligt att se, ibland pinsamt men ofta roligt.
I kväll blir det förhoppningsvis väldigt roligt.

Ikväll ska det bakas inför fredagensmorgonfika. Det har snackats om att det är jag som har fika-vecka ända sedan i måndags. Lite press på mig

Inga kommentarer: