tisdag, juni 3

Ett år av erfarenheter

I lördags firade hela Sollefteå att det var BigMeet och cruising hela natten. På dagen var parken full av snygga bilar och på kvällen full av fulla och gatorna blev fulla av skräp.

Jag firade att det var på dagen ett år sedan jag tog examen. Jag har nu varit sjukgymnast i ett helt år. Det känns som igår. Men när jag såg ett klipp på youtube från vår avslutning när vi sjunger vår fantastiska sång så känns det ändå längesedan. Vi sjunger om att det är dags att få patienter och legitimering. Jag har nog träffat många hundra patienter nu. Och känner mig faktiskt som en sjukgymnast.

På torsdag ska min yngsta syster ta studenten. Tänk att åren går även för henne. Betyder det att jag börjar bli gammal?

1 kommentar:

elenor sa...

Wow! Du är för mig beviset på att det finns ett liv efter detta. Ja, universitetet alltså...