onsdag, juni 11

Mindre tv = mer sömn

8 dagar utan tv (förutom de 4 dagarna då jag var hemma förra veckan....). Idag lyckades jag äntligen komma ihåg att ringa fastighetsförvaltaren och kom dessutom fram. Det visade sig att en tant i huset hunnit före mig. Något är fel på antennen troligen. Det lär ju inte ta en dag för dem att fixa det. Suck....

Igår gick jag och tränade på min träningsfria dag, jag hade inget bättre för mig. Kollade på cops på tv:n framför löpbandet, för att stilla min abstinens.
Jag har satt in register i min receptpärm. Diskat varje dag. Det har inte bildats några klädhögar på soffan. Jag har nyskrubbade fötter med somrigt nagellack.
Men det bästa av allt- extra sömn, vilket resulterat i att jag knappt gäspat en enda gång på jobbet!!

Igår cyklade jag till jobbet utan stänkskärmar. Det regnade inte då men när det har regnat hela natten kan man räkna med att vägen är blöt.
Lärdom: ha alltid ett par torra trosor i skåpet på jobbet
Att göra: skaffa mutter och sätta tillbaka stänkskärmarna, snart

Inga kommentarer: