onsdag, juni 18

Hmmm...

Det har inte hänt så mycket roligt sedan jag köpte forden. Och jag har inte tänkt några kloka tankar som jag kan dela med mig av heller.

Eller... Jag var på Traktor-race förra helgen. 4-hjulsdrivna och 2-hjulsdrivna traktorer, både gamla och nya som körde en slalombana och sladdade på en åker. Jag cyklade dit och det tog ca 1 timme, helt ok. Men efter att jag suttit där med syster och frusit i några timmar (fortfarande svettig på ryggen eftersom jag inte tog med torra kläder) så ville jag inte cykla hem. Tro det eller ej men vi fick in en herrcykel i en Nissan Micra. Jag fick sitta ihopkrupen i framsätet med pannan mot vindrutan men jag slapp cykla! (min syster har bildbevis)

I helgen är det midsommar och jag har fortfarande inga planer. Typiskt mig. Men jag vet att jag ska se premiären av Sex and the city i övik på söndag!

Och snart är det bara en vecka kvar på jobbet innan semestern!!

1 kommentar:

elenor sa...

tjenna! om du fortfarande inte har några midsommarplaner och bara vill hänga är du välkommen att helt opretentiöst grilla med mig och några till här i Umeå! En bit bort, men om du har lust är du välkommen :) du har ju mitt nummer!