måndag, juni 23

Rosa himmel och stilla vatten

Midsommar med sushi och vin hemma på altanen med syrran. Och en snaps. Kl 23 hade vi båda somnat i soffan. Party party.

I söndags gick jag med mina systrar på premiären av Sex and the City. Typ 90% av alla som stod i kön var uppklädda från topp till tå. Inte lika uppklädda som Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte var genom hela filmen men ändå....Filmen var snygg och sexig såklart men jag fällde också en och annan tår. Delvis pga att jag blev trött. Det märktes inte att filmen var hela 2,5 timme lång men jag och Maria var inte så klartänkta när vi bokade biljetterna. Vana trogen så bokade vi den sena visningen, som slutade 23.30. Efter en bilresa på 1,5 timme med rosa kvällshimmel och stilla sjöar var jag i säng typ halv två. Jag flexade till kl.9 men jag ska nog gå och lägga mig snart.

Inga kommentarer: