fredag, augusti 15

Medaljerna rullar in

RÄTT- av Ara att protestera mot det helt fantastiskt dåliga domslutet.
FEL- att dyka upp på prisutdelningen för att ställa till med en scen. Nu skrek och svor han inte men i prisutdelningssammanhang är det ändå en skandal.

Jag såg de matcher han gick innan semifinalen och han var grymt bra. Jag såg framemot en final när jag släckte tv:n och cyklade till jobbet. Men när jag slår på datorn ser jag att han blivit bortdömd. Vilket antiklimax.

Allt fokus ska inte falla på Ara. Jalmar Söderberg tog sig till bronsmatch, men förlorade mot en starkare brottare. Nathalie Larsson slutade 4 i skeet-finalen (gevärsskytte), en träff ifrån guldmatch. Och Stefan Nystrand tog sig i morse till final på 50 m fritt.
Nyss vann Sverige mot Tyskland i en riktig rysarmatch i handbollen. Än finns det många medaljer att hämta.

Inga kommentarer: