söndag, november 23

Pass 2

Klev upp kl 7 för att börja tvätta.
Efter frukost och lite plock och disk var det dags för staffetterna på tv:n. De åkte fantastiskt bra nästan allihopa. Damerna kom 3:a och herrarna 2:a, utan Fredriksson och Södergren!

Inspirerad gav jag mig sedan ut i spåret själv. Samma valla som igår och det funkade. Idag åkte jag lite längre och tvingades bara passera en snökanon :-).
Tyvärr började jag med att ramla i en nedförsbacke som var totalt isig. Aj. Sedan kände jag mer och mer av det skavsår som jag bara anade i går.

Men totalt sett var det en riktigt bra skidhelg både för mig och landslaget.

Dessutom har jag börjat med en stickning. Det ska bli ett par knästrumpor men trots att jag har suttit vid tv:n två hela förmiddagar har jag endast hunnit typ 10 cm så de kanske är klara till midsommar...?

2 kommentarer:

maria carlander sa...

kämpa på!

Anonym sa...

om 1000 år kanske du är lika snabb som mamma