lördag, november 22

Vinterns första skidåkning

Vallade med Swix Blå extra, men jag hade med mig skate-skidorna om det inte skulle fästa. Men det gick rätt bra. Efter typ en halvtimme i de tunga konstsnöspåren började jag bli trött och tappa den lilla teknik jag hade i början så då släppte det en del. Eftersom de inte tände elljuset så försökte jag tillslut leta mig tillbaka till stadion men jag hittade ingen väg där det inte fanns snökanoner så jag fick åka igenom två stycken. När jag jag var täckt med is och kom fram till stadion så tände de ljuset. Typiskt.

Men trots allt så var det skönt. Och det kändes rätt bra i kroppen också. Om jag åker imorgon ska jag försöka tänka lite på tekniken.

Senaste nytt: Misstänkt bomb på Örnsköldsviks flygplats visade sig vara falskt alarm
Charlotte Kalla och Markus Hellner imponerade stort i världskup-premiären i Gällivare och vann båda sina lopp.
Sonja bakade på onsdagen en limpa som vägde 1,6 kg! Den är nu uppäten med hjälp av hennes arbetskamrater.

Inga kommentarer: