tisdag, december 9

kul så länge det varade

Helgen i Solberg var bra. Bra spår, bra väder och riktigt kul att vara med i gänget. Nu var jag i snitt 10-15 år äldre än de flesta barnen som var där men det var kul i alla fall. Fick storstryk av Filip i sista stafetten.

I all nostalgi som det var att återigen bo i stuga, äta grötfrukost och kvällsfika, träna 2 pass om dagen med gamla Kalle och Gerd så anmälde jag mig till en skidtävling nästa helg. Ångrar mig inte men det blir nog lite jobbigt att försöka åka fort :-). Håll tummarna för mig på söndag (har jag tur så är jag ensam i klassen).

I kväll ska jag äta finmiddag på valvet med Anna och Jens. Förra året vann jag nämligen ett presentkort som går ut 12/12 så det är dags att utnyttja det nu.

Imorgon kväll blir det finmiddag med jobbet.

Tråkig nyhet: Jag fick inte jobbet på Granlo VC i S-vall. Det var ett riktigt bra jobb och jag är fortfarande lite sur men det är bara att söka fler (om det nu fanns några att söka...)

Inga kommentarer: