torsdag, december 4

Mot solberget!

Helgen som gick var jag i min lilla lägenhet och bakade saffransskorpor och knäckebröd. Åkte också lite skidor.

I måndags var jag till Sundsvall på anställningsintervju så nu går jag med mobilen i fickan och väntar på samtal. När jag ändå var i storstan passade jag på att shoppa lite (underställ, halsduk, julklapp, ögonfransböjare) och gick väldigt målmedvetet igenom Ikea. Köpte där en stor julklapp och en pall och självklart värmeljus till mamma. Tack vare självservice-kassan tog det typ en halvtimme. Något som i vanliga fall brukar vara en heldag.

I tisdags jobbade jag till klockan sex (arbetstid 7-16.15). I går till klockan fem. Idag blir nog klockan också fem.
Allt för att jag ska få åka till Solberg ikväll och åka skidor hela helgen.
På måndag ska jag beklaga mig över all träningsvärk :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hörde att du hamnade i gamla vanor och ska nu åka i Vårby???