lördag, januari 24

eko


Nu har första flyttlasset gått. Både skönt och jobbigt på samma gång. Jobbigt om det slutar med att jag får bo på bäddsoffan hemma. Skönt att slippa den sunkiga tvättstugan och råttskiten i källaren. Förhoppningsvis får jag snart flytta till Visby :-)

Idag var det en bra dag. Jag klev upp kl 7 och hann åka skidor 1,5 timme innan mamma och pappa kom med släpet. Perfekt tajmat. Sedan fikade vi tillsammans. Jag gick hem för att hinna se reprisen av Anjas tredjeplats, sammandraget från herrarnas 15km då Johan Olsson blev 2:a och damernas jaktstart i skidskyttet då Olofsson gjorde ett superlop och blev 4:a. Live fick jag se Ferry vinna jakstarten. Riktigt bra dag.

När jag gick hem från mataffärn så såg jag att det nya solariet hade premiärkväll och bjöd på gratis solning. Jag solade 15 minuter. Mitt bleka skinn tål nog inte mer.

Nu ska jag äta middag.

2 kommentarer:

Sofia sa...

ditt bleka skin? hur länge skulle mitt klarat sig? 30sek ungefär.

sonja sa...

Jag är ganska röd i ansiktet...jag får skylla på skidåkningen (även om det inte varit sol på hur länge som helst)