tisdag, januari 20

Idrottsgalan

Brolle och Björn i samma program. Tyvärr inte på scen samtidigt men man kan inte få allt. Men Björn hade ju fin pyjamas.

Calla fick 2 fina priser. Kallur blev utan. Och Robert Karlsson blev årets manlige idrottare. Det var en liten skräll tycker jag.
Det roliga med idrottsgalan (förutom Björn och Brolle) är att man blir så nostalgisk när de summerar året som gått. Och jag blir liksom löjligt stolt ooch imponerad över alla stjärnor som vi har. Även om det inte alltid går vägen (många tårar i OS-sammanfattningen..).

Om mindre än 2 v är det Järnforan så nu ska jag fokusera på min egen träning. Igår provade jag det nya street-passet på Golds och det var lika roligt som det som fanns i våras. Jag har ont i ryggen idag men kommer nog tillbaka nästa vecka.

Ikväll blir det ingen träning för jag ska tvätta kläder och packa så mycket jag hinner. Oj så skoj!

Inga kommentarer: