tisdag, januari 27

Ny nycklar, nya stavar och ny energi

Helgen gick fort men det gjorde måndagen också så nu är det bara 4 dagar kvar till nästa helg. Och då ska jag flytta från ettan som jag bott i 1,5 år till landstingets möblerade omysiga etta som dessutom ligger typ 2km längre bort från jobbet. Men jag ska inte gnälla eftersom jag hade kunnat välja att bo i ett korridorsrum 500 m från sjukhuset men eget kök är väldigt viktigt för mig. Väldigt viktigt.

Jag ska hämta nycklarna idag så jag kanske hinner åka dit och kolla runt lite ikväll.
Jag har nämligen träningsledigt idag. Meningen är att jag ska köpa vätskebälte och nya stavar. Kanske kan jag då slippa blåsorna jag får i händerna så fort jag åkt mer än 30 minuter.

Igår var jag på street-dance. Det var lika roligt som förra gången och eftersom jag värmde upp själv innan så har jag ingen träningsvärk i ryggen idag. Förra veckan hade jag ont i 3 dagar.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Hur går det med planeringen av Kolhydratuppladdningen?

sonja sa...

Jag fick menyn av majsan idag. Jag kommer att bli tjock och få magkramper av att äta 4000kcal/dag. Men hon har nog räknat med att jag ska förbränna allt på söndagen. Jag hoppas hon har rätt...

Sofia sa...

Hon var väldigt nog med att det skulle bli rätt mängd. jag fick hjälpa komma på mat :-D