torsdag, januari 29

Ring! Ring! Bara du slog en signal....

Min privata dietist har räknat ut att jag ska äta nästan 4000kcal/dag under kolhydratuppladdningen. 4 dagars seriöst svullande. Förhoppningsvis får jag inte ont i magen av att äta så mycket. Men jag kommer att bli tyngre.....

Nu går jag med mobilen i fickan och väntar på besked från Visby lasarett. Nyss ringde det faktiskt men då var det Borlänge rehab som ville boka en intervju. Jag var lite fräck och avvaktade. Jag ska nog ringa Visby i eftermiddag och kolla läget. Sedan får jag höra av mig till Borlänge om jag inte får komma till Visby. Det vikariatet var till 30/6 så det är ju lika kort nästan. Och inte lika spännande som Gotland. Så nu hoppas jag att det snart ringer igen.

Jag, precis som M, börjar inse att tiden går fort och att milen inte blivit så många ännu. 20 mil känns lite.
Så i kväll och imorgon eftermiddag ska jag åka, med mina nya stavar och mitt nya röda vätskebälte. Sedan blir det vila på lördag och Järnforan på söndag. Förhoppningsvis orkar jag 44km utan större problem men jag är något tveksam.

Inga kommentarer: