söndag, januari 11

weekend

Gick på spinning kl7, jobbade till kl14, åkte skidor, gjorde lasagne och packade lite i fredags.
Gick på bodypump och spinning på lördag morgon. Sedan gick jag på stan och fikade, läste Män som hatar kvinnor, packade lite mera, åt väldigt goda biffar hos Anna och Jens och såg en läskig film, Morden vid Wolfs Creek.
Idag har jag åkt skidor, kollat på skidor (längd, alpint och skidskytte) och tränat bodybalance.
Idag har det också bokats weekend i Prag med syster Maria och moster. Men det blir i slutet av maj så jag vet inte var jag jobbar eller bor men kul ska det bli.

I helgen har jag inte städat toaletten men det gör jag nog imorgon för då blir det träningsfritt. Med tanke på träningsvärken jag har redan nu så är det nog bra. Imorgon ska jag också kolla på landstingets lägenhet som jag ska bo i under februari månad. Förhoppningsvis finns det både det ena och det andra som jag då slipper packa med mig.

2 kommentarer:

Sofia sa...

november månad????

sonja sa...

menar naturlich februari