måndag, februari 9

12:e plats

I fredags blev det myskväll och kolla Let´s dance hemma i soffan med mamma och pappa. Och årets första semla.

I lördags blev det ingen skidåkning eftersom det var så kallt och snöblåst. Men en kall promenad på 50 minuter.
På kvällen var det 60-års kalas. Sentimentala och nostalgiska tal, sånger, några glas vin och god mat i trevligt sällskap.

Min stackars familj var tvungna att kliva upp kl 6 på söndagmorgonen för att åka till Ume på skidtävling men jag skippade den tävlingen och låg kvar några timmar. När jag kramat katterna färdigt och med nöd och näppe fått ut bilen på vägen for jag till stan. Kaffe och kaka på Subway innan gallerian öppnade. Kort shoppingrunda (halsband och hårsnoddar för halva priset på Ur&penn) innan jag samlat kraft för att köra till Sollefteå i vädret.

Maxhastigheten jag kom upp i var 80 km/h. Och då körde jag nog lite för fort. Men jag kom fram helskinnad tillslut. Det blev ingen skidåkning men väl ett pass på Golds. Avslutade kvällen med 8 minuter i solariet.

Idag är det måndag och ingen lycka för Anja idag heller. Jobbigt läge nu.

Bara 3 veckors jobb kvar.

Inga kommentarer: